Vítejte na TURKISH HACKER DeLi_CaN .:. 1923Turk Grup
Hledat
Home · Topics · Downloads · Your Account · Forums · Top 10
 
 


 
 
Menu

· Home
· Články
· Odkazy
· Search
 
 

 
 
Kdo je on-line

Právě je 1 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
 
 

 
 
Jazyky

Vyberte si jazykové rozhraní:

 
 

 
 
Přístupy

 
 

 
 
1923Turk Grup .:. TURK HACKER DeLi_CaN

TURKISH HACKER DeLi_CaN

TURK HACKER DeLi_CaN & BahhaR

Only the GOD can judge me !!

Only Way Islam For All

We miss Prime Suspectz

 

EFELER HER ZAMAN TETiKTE !!!

BY 1923TURK GRUP

TURK HACKER DeLi_CaN .:. EFELER

.:. TuraN .:. X-Turk .:. Staff .:. KÜLTEGİN .:. Thehacker .:. ByÖlüm .:. mustocilin .:. yolcu66 .:. DarkEarth .:. kod7 .:. irfAnpAsA .:. Göktuğ .:.

---Zone-H---

Reason:
.. !! .. One Turk .. Against The World .. !!..

 

 
 


 
 
Novinky

________________________________________________________________
Kontakt
E-mail: c.ondrej@volny.cz
ICQ: 178593779
Skype: OndraJ20


Naše NOVÁ JawaMánia

JawaMania.info


Čz 125/476 "žluťásek"
 
 


 
  Ostatní Čízy: Rozebrání čízy

Tak uz to vypadalo ze bude mrznout tak sem motku rozebral. A zase je pekne.. no ale do kupy ji uz davat nebudu :) Takze... zjistene zavady/opotrebeni:

Ram a prislusenstvi
  1. Sjete brzdove oblozeni az na nyty (predni i zadni)
  2. Prochcava leva savle
  3. Krive drzaky svetla
  4. Nedokonale spinani spinacky :)
  5. Ulomeny pravy drzak stojanu
  6. Prochcavajici zadni tlumice
Motor
  1. Vylomeny karter pod sekundarnim koleckem fotka
  2. Spatne utesnene olejove cerpadlo, spatna guferka
  3. Vybehany valec
  4. Vymackane horni futro ojnice, vymackany pravy cep kliky fotka
  5. Sjete spojkove lamely
  6. Vytahany primarni retez
  7. Oholeny startovaci segment fotka
  8. Praskle vystredovaci pruziny radici paky
  9. Vsechna gufera KO

 
 
  Poslal Ondra_J21v Wednesday, 26. October 2005 @ 23:07:13 CEST (1 čtenářů)
(komentáře? | Čízy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Čízy: Tažné na PAva

S Ladixem sem se domluvil, ze mi proda tazne na pava na lízing :) V sobotu sem mel v planu jet k Milankovi, tak mi u nej Ladix tazne nechal, protoze v sobotu se pohyboval nekde v okoli Opavy. Cesta do Jedlovej byla good. Dal sem ji za 2,5hodiny pohodove jizdy s dvema pauzama na jidlo :) V jedlove sem byl o 20 minut drive nez bylo domluveno tak sem cekal pre miloankovym domem :) Za chvili vylezl z garaze a zavelel zavezt čizu do garaze a zacal montovat tazne :) Za chvili jeste dorazil Mike 476 (čz 125/476.5) Firerider (čz 250/471), milanek dokoncil montaz, vyresilo se uchyceni znacky a jeli sme se projet. Celkem nas teda jelo 5... HejtmaMa (350/640), Milanek (350GS/639 :), Mike 476, Firerider a ja. Zajeli sme se na nejakej hrad najist, pak opet k milankovi domu opravit poruchy a pak sme to vzali na Vír, Bystrici nad P. Tam jsme se na benzince rozdelili s Mikem a Fireriderem a HejtmaMa s Milankem jeli semnou smer Kunštát kde se trhli na Poličku a ja jel na Boskovice. Tahle cast cesty s klukama bylo good bo sem jel jako prvni a dve 3pade zamnou :) Domu sem dojel pred pul sedmou. Takze tech 92km z Bystrice n P sem dal az hodku a pul :) Celkem sem za sobotu najel 277km. No a tady je ta fotka namontovaneho tazneho :) tazne
 
 
  Poslal Ondra_J21v Monday, 26. September 2005 @ 08:57:23 CEST (0 čtenářů)
(komentáře? | Čízy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Čízy: Jak sem poprvé položil

Jedu si tak ze skoly, natesenej na zitrejsi vejlet do Prahy. Po ceste sem predjel autoskolu v Octavii a dojel ke stavenisti dalnice. Zpomalil na 70, pak 50 a na 30km/h podle znacek.... vjizdim do pravouhle leve zatacky, ve ktere, po nasledovnem ohledani telem, byl olej. Zadni kolo si okamzite slo kam chtelo jak na lede, masina lehla, ja tez a uz sme se klouzali. Sotva sem zastavil, bezim k motce a sam sem pak neveril jak rychle sem tech 120kg postavil zase na kola. Nejdrive sem ohledal motorku... ohla packa spojky, ohly zadni blinkr, obrousene riditko, koleno a vyfuk. Me nebylo celkem nic... jen prodrena kapsa na ryflich a prodrena rukavice. Doma sem pak zjistil ze ma prez hadry odrene koleno a levou ruku. Ta autoskola co sem ji predjel se ani neobtezovala zastavit... jen me objeli a stavari co delaj na nadjezdu dalnice na me tez hledeli jako debilove... taky co vod nich cekat... Sem nasrany za prodrene ryfle, za to ze se nikdo neobtezoval zeptat jestli mi neco je a za to ze nikdo ani trosiiiicku nekontroluje znecisteni cest. Pokud si dobre pamatuju z autoskoly tak kdyz nejak znecistim vozovku, mam to i uklidit... a taky ze u nehody sem povinen zastavit. Takze asi tak

 
 
  Poslal Ondra_J21v Tuesday, 20. September 2005 @ 13:47:01 CEST (1 čtenářů)
(komentáře? | Čízy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Čízy: Stav km

Tak od zakoupeni 476tky, 18. srpna uz sem najezdil 1028km.... a zatim zadna vazna zavada se nekonala. Dneska sem konecne motku prepsal na sebe :-D nahlasil ztratu SPZ a dostal novou .... pri jezdeni po uradech kvuli odhlaseni a naslednem prihlaseni sem dnes najezdil 98km a bez SPZ :-) V Mohelnici odhlasit a v Olmiku prihlasit. Dekuju Seemorovi ze me v Mohelnici zavedl az ke kanclu bo sem vubec nevedel kde to tam je a kde se tam da parkovat...

 
 
  Poslal Ondra_J21v Wednesday, 07. September 2005 @ 19:49:01 CEST (0 čtenářů)
(komentáře? | Čízy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Čízy: Všechno se muže pokazit :)

Tak sem dneska rano kolem osme vyrazil na STK. Stavil sem se este za Bohunkou ukazat ji muj novy stroj. A kdyz sem chtel od ni pokracovat na stk, motorka nestartovala... ani kontrolka dobijeni nesvitila...nic neslo. Roztlacit taky nesla. Tak sem volal Matesovi co a jak...Na jeho rady jsem zkontroloval dynamo a relatko... Vysledek kontroly: uklepany drat od uhliku na svorku D na dynamu, uhnity drat s porusenou izolaci vedouci od svorky D na relatko, na relatku totalne zoxidovane kontakty a napul uhnite draty. Bez baterky roztlacit sla. Tak sem misto na STK jel z5 domu. Baterku sem dal na nabijecku (mela 2V) a sel vymenit draty od dynama k relatku. Dal jsem tam lanka v silikonove izolaci o prurezu 2,5mm^2, konce pocinoval a poradne pritahl jak k ocistenym kontaktum relatka tak do dynama. Uklepany dratek uhliku jsem tez znova a poradne pripajel. Nabitou baterku jsem pripojil k masine a nastartoval... dobiji na 6,9V v otackach. Po obede jsem tedy konecne zajel na STK a samozrejme sem ji dostal :) Za dnesek mi na pocitadle km pribylo 70km. Motorka uz jede suprove... nemuzu si stezovat... krasne akcelerace, do kopcu tez pekne tahne :)

 
 
  Poslal Ondra_J21v Friday, 19. August 2005 @ 18:03:25 CEST (2 čtenářů)
(komentáře? | Čízy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Jáwy: Z Ondry J21 se stává Ondra Č476

Tak konečnš je to tady. Dočkal jsem se. Konečně mam motorku. Nástupcem spolehlivého sluzebnika fika se stala ČZ 125/476.1 rv. 1970 Motorku jsem koupil od známého za 6tis. Má najeto 31tis km. Na masine je funkcni oddelene mazani Posilube. Je také nově obutá. Vepredu je Mitas H-06 a v zadu jakasi barumka s mirnym terennim vzorkem. Dal uz asi psat nic nebudu.... najel sem sni zatim 36km.... jede jako raketa...proste super stroj. Za 6 hodin jedu na STK...
Fotky takdy http://varic.wz.cz/125_476 a http://varic.wz.cz/125
 
 
  Poslal Ondra_J21v Friday, 19. August 2005 @ 01:51:03 CEST (0 čtenářů)
(komentáře? | Jáwy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Jáwy: Moje 1. nehoda

Tak dneska sem si rekl, ze si zajedu na radikov za bratrancem... napad dobrej az na to ze ve meste na jedny krizovatce mi typas nedal prednost tak sem to do nej napral nastesti na predek takze sem mel kam letet... Este ze sem si vzal integralu bo sem sel na bradu... No Von ma v hajzlu pravej blatnik a ja vidle, blatnik, spodni brejle a riditka... Nic se mi nestalo a co je hlavni, ze sem to nezavinil ja... Bo to by me nasi asi zabili bo sem v patek dostal flastra 500kč za to ze sem nemel brejle a lekarnicku... Toz tak
Zdar Ondra J21
 
 
  Poslal Ondra_J21v Tuesday, 16. August 2005 @ 17:40:57 CEST (0 čtenářů)
(komentáře? | Jáwy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Jáwy: Jawandr na fechtlech do čech

Dneska, 23.7. se ivoš a já vydáváme na pětidenní výlet na jawách 50/20 do čech. Plán trasy nemáme. Ten se bude vymýšlet cestou. Jediné co je v plánu je dojet dnes na Seč a tam přenocovat. Tak nám držte palce. Zdar
 
 
  Poslal Ondra_J21v Saturday, 23. July 2005 @ 10:05:10 CEST (4 čtenářů)
(komentáře? | Jáwy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Jáwy: Tyristorové zapalování

Posledni dobou se mi nejak moc opalovalo kladivko a vynechavalo atd... Dneska me dokonce fik nechal stat uprostred krizovatky v Olmiku. Tak sem to tláčnul na kraj, porychtoval a dojel dom. Tam uz jsem mel spajeny tyrystorovy zapalovani. "Jenom" ho stacilo namontovat na fika. Po obede sem se pustil do prace. Nejprve jsem cely zapalko zapojil na dlouhy draty k fikovi pro overeni funkce. Na prvni zapojeni to nefungovalo. Vyzkousel sem tedy zapalovaci a spousteci cast zapalovani. Vse OK. Pak jsem zjistil ze nemam zapalko spojeny s kostrou fika. Tak sem ji zapojil a zas nic. Na svicce zadna jiskra. Pritom kdyz sem ji spustil manualne zkratovanim tyrystoru, jiskra byla. Tak sem nasrouboval svicku do hlavy a hele.... vono to funguje. Divny. Venku jiskra veskera zadna ale kdyz je svicka ve valci tak to slape. akze overovani funkce zapalka bude trochu slozitejsi. Musi se nejakym dratem zkratovat tyrystor bezprostredne po naslapnuti aby jiskra prezkocila. Tak teda vsechno fungovalo tak sem se pustil do montaze na stroj. Vedel sem ze ho chci dat na druhou stranu jak mam usmernovace. Jenze sem nevedel jak. Pak mi zrak padnul na DIN listu. Toz sem ji vzal, zkratil, ohnul, upravil, prisroubil k ni zvysovaci trafo, jednotku zapalka a vsechno zapojil. A zase to neslo nastartovat. V navodu bylo psano ze kondik muze zustat zapojeny na kladivko. Jenze tak mi to nechtelo chytit. Tak sem ho odpojil a zase to jde. Pak sem jen udelal kosmeticke upravy a je hotovo. Jo... cely zapalovani je napajeno premotanou civkou, umistenou misto byvale napajeci civky pro stary zapalko. Fotky sou tady:

varic.wz.cz/zapalovani


DOPLNĚNÍ
Tak zapalování funguje, startuje to pěkně, jede to taky pěkně :)

 
 
  Poslal Ondra_J21v Tuesday, 19. July 2005 @ 22:18:53 CEST (27 čtenářů)
(komentáře? | Jáwy | Skóre: 0)
 
 

 
  Ostatní Jáwy: !!!OPRAVA!!!

Dnes sem zkousel znova. Na dvojku mi to nejede 56km/h ale 60km/h :) Tankuju OMV Super 100 Ta rychlost neni zpusobena benalem...spis upravama
 
 
  Poslal Ondra_J21v Monday, 18. July 2005 @ 20:48:44 CEST (8 čtenářů)
(komentáře? | Jáwy | Skóre: 0)
 
 

 
 
Survey

Mám nechat svou cz 125/476 v originalnim stavu nebo ji mam trochu zmenit vzhled(jiny svetlo,palubka)

Jo, klidne upravit...
V zadnym pripade!!! Nechat original
Delej si sni co chces...



Výsledky
Ankety

Hlasů: 0
Komentářů 0
 
 

 
 
Login

Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Například posílání komentářu pod jménem, nastavení komentářů, manažer témat atd.
 
 

 
 
Článek dne

Dosud není článek dne.
 
 

 
 
Starší články

Monday, 18. July
· Pohádka pro jawaře aneb jak Ondra k třiapůli přišel
Sunday, 17. July
· Rybina na fíkovi? Proč ne!!!
Tuesday, 14. June
· Novinky
Sunday, 12. June
· Co je na fikovi noveho
Saturday, 04. June
· Hlavní stojan je mrtev. Ať žije bočák
Sunday, 22. May
· Výlet fichtlů na Bruntála z5
Sunday, 15. May
· Jak pokračuju s fichtlikem
Wednesday, 30. March
· První závada na fikovi
Saturday, 26. March
· Mini sraz v Kroměříži II
· První společná vyjížďka
Saturday, 19. February
· Příprava fika na sezónu
Monday, 07. February
· Matesovy mašiny 2
Thursday, 18. November
· Matesovy mašiny
Sunday, 07. November
· Oficiální členové klubu
· 10z řetězové kolečko na fika
Sunday, 17. October
· Kde bydlí Ondra J21?
· Zadírání pístu
· Hovada na manii
· Jak to začalo...a pokračuje
· Jízda pro filmovou hvězdu značky Jawa
 
 

 
 
Information


Powered by PHP-Nuke

Valid HTML 4.01!

Valid CSS!

 
 


 
 
Web site powered by PHP-Nuke

All logos and trademarks in this site are property of their respective owner. The comments are property of their posters, all the rest (c) 2002 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 2.77 Seconds